TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

Nasza Księgarnia Ekonomiczna

www.24naukowa.pl

Nasza Księgarnia Naukowa

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Słowa i Myśli"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 17 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 > >>
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych, Tomasz Reich
Ekonomia w Matriksie, Krzysztof Rybiński

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie ... więcej

Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie! Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko ... więcej

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce, Julita Dąbrowska
Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie, Marta Makara-Studzińska

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść ... więcej

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione ... więcej

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja, Robert Stępowski
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, Robert Stępowski

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i ... więcej

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej ... więcej

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli, Robert Stępowski
Praktyka brandingu, Maciej Tesławski

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie ... więcej

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać ... więcej

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie, Łukasz Kruszewski
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk, Małgorzata Leduchowska

Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. ... więcej

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą ... więcej

1 2 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier