Lista tytułów z wydawnictwa "WYŻSZA SZKOŁA FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 10 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
DEFICYT BUDŻETOWY I DŁUG PUBLICZNY W WYBRANYCH KRAJACH EUROPEJSKICH, red.EUGENIUSZ RUŚKOWSKI
KAPITAŁ MIĘDZYNARODOWY A FUNKCJONOWANIE RYNKU FINANSOWEGO W POLSCE, DOROTA OSTROWSKA

WPROWADZENIE Prezentowana praca opiera się w przeważającej części na referatach konferencyjnych, w stosunku do pierwotnej wersji ... więcej

Celem niniejszej rozprawy była weryfikacja hipotezy, że główną przyczyną niedostatecznej efektywności instytucji finansowych ... więcej

MAKROEKONOMIA TESTY I ZADANIA, BARBARA BAKIER, MARTA DAWIDZIUK, ANNA IWACEWICZ-ORŁOWSKA
METODY ILOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU INWESTYCJAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WYBRANE ZAGADNIENIA, OLGIERD GEDYMIN

WSTĘP Dlaczego warto studiować makroekonomię? Chociażby po to, by siadając przed telewizorem móc rozumieć przekazywane ... więcej

Niniejsza praca jest wprowadzeniem do niektórych metod modelowania ilościowego, użytecznych w zarządzaniu procesami inwestycyjnymi ... więcej

MIKROEKONOMIA TESTY I ZADANIA, BARBARA BAKIER, MARTA DAWIDZIUK, ANNA IWACEWICZ-ORŁOWSKA
OBLICZE POLITYCZNE REGIONÓW POLSKI, red.MAŁGORZATA DAJNOWICZ

WSTĘP Czy sądzicie Państwo, że nawet nie studiując ekonomii nie wykorzystujemy jej dorobku w praktyce? Czy studiowanie ekonomii ... więcej

fragment ze wstępu Tematyka dotycząca regionów Polski jest przedmiotem zainteresowań naukowych od wielu lat. Pierwsze poważne ... więcej

POMOC FINANSOWA UNII EUROPEJSKIEJ DLA POLSKI DOŚWIADCZENIA I PERSPEKTYWY, red.ANATOLIUSZ KOPCZUK, red.MAREK PRONIEWSKI
SPRAWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH, red.nauk.KAZIMIERZ MEREDYK, red.nauk.ELŻBIETA ZALESKO

Po dwóch latach członkostwa Polski w Unii Europejskiej można już zdobyć się na refleksję nad społecznymi i gospodarczymi ... więcej

W opracowaniu podjęto problem jakości produktów żywnościowych, a ściśle biorąc, pogłębiającej ... więcej

STRATEGIE PRODUKCJI PRZEDSIĘBIORSTW W WARUNKACH GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY, JÓZEF SZABŁOWSKI
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE MAŁYMI FIRMAMI USŁUGOWYMI, HENRYK BRONAKOWSKI, EDWARD HOŚCIŁOWICZ, URSZULA WIDELSKA

PRZEDMOWA Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na znaczenie strategii produkcji w działalności przedsiębiorstwa, w tym kształtowania ... więcej

Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności: