TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 13 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 > >>
DWIE DEKADY TRANSFORMACJI GOSPODARCZEJ I POLITYCZNEJ FEDERACJI ROSYJSKIEJ OSIĄGNIĘCIA PROBLEMY PERSPEKTYWY, ŁUKASZ MAKOWSKI, WIKTOR ROSS, MAŁGORZATA LORENCKA, KAROLINA KOTULEWICZ, ANITA KAZIRÓD

Jak wskazuje Edward Lucas, "Rzeczywista walka polityczna w Rosji nie rozgrywa się przy urnie wyborczej, lecz za kulisami władzy. Elita władzy nigdy nie była zjednoczona. Zawsze były w niej głębokie podziały. Tak jak w przypadku stada wilków: gryzą się nawzajem, ale podążają za przywódcą". Niniejsza publikacja przedstawia złożoną sytuację polityczną, społeczną i gospodarczą w Rosji przechodzącej proces transformacji systemowej. ... więcej

PARTNERSTWO WSCHODNIE WIELKA SZANSA EUROPY, red.nauk.JANUSZ SAWCZUK

Publikacja charakteryzuje przebieg współpracy między państwami sąsiadującymi z UE na wschodzie w ramach rozwijającej się idei Partnerstwa Wschodniego jako instrumentu polityki UE. Zawiera studia polskich, ukraińskich i niemieckich pracowników naukowych, prezentowane na konferencji "Niemcy, Ukraina i Polska wobec procesu budowy Partnerstwa Wschodniego (obserwacja i bilans za lata 2008-2010)", która odbyła się na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu ... więcej

GOSPODARKA FINANSOWA JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO. ZAGADNIENIA WYBRANE, red.nauk.LESZEK PATRZAŁEK

Wprowadzenie W toku dyskusji na temat długofalowego równoważenia systemu finansów publicznych w Polsce niewiele miejsca poświęca się problematyce finansów samorządu terytorialnego. A przecież finanse podsektora samorządowego są istotną częścią systemu finansów publicznych. Koncentrują się z jednej strony na finansowaniu usług publicznych i społecznych o lokalnym i regionalnym charakterze, a z drugiej - na wykorzystaniu przez władze samorządowe ... więcej

MARKETING W USŁUGACH. PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ, red.nauk.BARBARA IWANKIEWICZ-RAK

"Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów". Ze Wstępu Niniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. ... więcej

ORGANIZACJE - PROSTE IDEE, ZASADY, NARZĘDZIA, KRZYSZTOF ŁOBOS

Publikacja jest wynikiem zainteresowań autora problematyką funkcjonowania organizacji. Podjęto w niej próbę ustosunkowania się do wybranych zagadnień, istotnych dla sprawności ich działania. Ich zestaw nie jest jednak w oczywisty sposób kompletny. Wiele przedstawionych poglądów ma charakter autorski i bierze się z obserwacji świata organizacji i prób rozumienia rządzących nim mechanizmów, własnych doświadczeń doradczych oraz studiów literatury. ... więcej

PUBLIC RELATIONS wyd.4, EWA MAŁGORZATA CENKER

Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja - od najmniejszej po międzynarodowe ... więcej

WYKORZYSTANIE INTERNETU W ANALIZIE OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA ALGORYTMY PONOWNYCH ODWIEDZIN ŹRÓDEŁ, ILONA NAWROT

Rozwój Internetu umożliwia coraz łatwiejszą publikację i dostęp informacji. Jest on doskonałym polem eksploatacji bez względu na dziedzinę czy charakter zastosowań. Wykorzystanie jego możliwości, w tym przede wszystkim źródeł głębokiego Internetu, wciąż jednak pozostaje na bardzo niskim poziomie. Niniejsza książka jest poświęcona analizie możliwości wykorzystania Internetu w procesie monitoringu otoczenia przedsiębiorstwa ... więcej

JAKOŚĆ PROCESÓW USŁUGOWYCH W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO, ALICJA GĘBCZYŃSKA

Monografia poświęcona jest zarządzaniu jakością w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego na przykładzie urzędów miast. Opisano w niej etapy zarządzania procesami, analizując konkretne przypadki z badanych urzędów miast. Omówiono ponadto procesy usługowe, a także metody wykorzystywane do oceny ich jakości. Zaproponowano innowacyjne podejście do oceny jakości procesów usługowych na przykładzie jednostek organizacyjnych samorządu ... więcej

WSPÓŁCZESNE PAŃSTWO WYBRANE PROBLEMY, red.nauk.SYLWESTER WRÓBEL

Państwo to najstarsza i najpowszedniejsza polityczna organizacja społeczności i społeczeństw. W okresie kilku tysiącleci istnienia, podobnie jak cała sfera życia politycznego, ulegało ewolucji dostosowując się do zmian gospodarczych, społecznych czy kulturalnych. Przeobrażenia nie ominęły także państwa współczesnego. Ich zakres i kierunki są uzależnione od wielu czynników. Do najważniejszych należą: dzieje społeczeństw ... więcej

ROLA BEZPOŚREDNICH INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH W ROZWOJU GOSPODARCZYM KRAJÓW AFRYKI SUBSAHARYJSKIEJ, ERIC AMBUKITA KIEKIE

Problematyka monografii obejmuje ważny i mało rozpoznany obszar oddziaływania bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) na rozwój gospodarczy Afryki Subsaharyjskiej. Książka ma wypełnić lukę istniejącą w polskiej fachowej literaturze ekonomicznej. Przepływ kapitału zagranicznego, zwłaszcza w formie BIZ, wywołuje skutki zarówno pozytywne, jak i negatywne. Efektywność BIZ jest różna na rynkach krajów rozwiniętych i rozwijających ... więcej

1 2 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier