Lista tytułów z wydawnictwa "UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 36 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 > >>
SKŁONNOŚCI W EKONOMII UJĘCIE ILOŚCIOWE, MARIUSZ DOSZYŃ
TRENDY I WYZWANIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. KSIĘGA JUBILEUSZOWA DEDYKOWANA PROFESOROWI MARIANOWI MALICKIEMU, red.nauk.BARBARA KRYK

Od pewnego czasu w literaturze ekonomicznej zwraca się szczególną uwagę na znaczenie czynników o charakterze psychologicznym ... więcej

Niniejszą monografię dedykujemy Profesorowi Marianowi Malickiemu z okazji jubileuszu Jego 70. urodzin oraz 40-lecia pracy naukowej. Do udziału ... więcej

WYBRANE MODELE MATEMATYCZNO-EKONOMICZNE STOSOWANE NA RYNKU KAPITAŁOWYM, HENRYK KOWGIER
OD SPOŁECZEŃSTWA TRADYCYJNEGO DO NOWOCZESNEGO, DARIUSZ K. CHOJECKI

W książce zaprezentowano aplikacje różnych teorii matematycznych w obszarze rynku kapitałowego. Głównym tematem ... więcej

Od społeczeństwa tradycyjnego do nowoczesnego. Demografia i zdrowotność głównych ośrodków miejskich Pomorza ... więcej

E-BIZNES JAKO KIERUNEK DOSKONALENIA USŁUG UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH, MACIEJ CZAPLEWSKI
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE W PERSPEKTYWIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ, red.ROBERT B. WOŹNIAK

Doskonalenie usług ubezpieczeniowych i sposobu ich świadczenia służy wzmacnianiu pozycji konkurencyjnej ubezpieczyciela, a w działaniach ... więcej

Słowo od Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego i Kanclerza Bałtyckiej Wyższej Szkoły Humanistycznej w Koszalinie Rzeczywistość ... więcej

WSTĘP DO INFORMATYKI W ZARZĄDZANIU, red.EDWARD KOLBUSZ, red.IZABELA REJER
PROBACJA I RESOCJALIZACJA INSTYTUCJONALNA WYBRANE PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI, red.HUBERT KUPIEC

Niniejsza publikacja ma sprostać wymaganiom stawianym podręcznikom akademickim, przeznaczonym dla studentów studiów ekonomicznych ... więcej

Książka Probacja i resocjalizacja instytucjonalna - wybrane zagadnienia jest rezultatem zorganizowanej na Uniwersytecie Szczecińskim konferencji ... więcej

RACHUNKOWOŚĆ NAUKA PRAKTYKA DYDAKTYKA, red.nauk. STANISŁAW HOŃKO
MARKETING PRZYSZŁOŚCI - TRENDY. STRATEGIE. INSTRUMENTY. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PODMIOTÓW RYNKOWYCH, red.nauk.GRAŻYNA ROSA, red.nauk.AGNIESZKA SMALEC

Lepsze poznanie "ducha" rachunkowości jest jednym z celów Ogólnopolskiej Konferencji Studenckiej, organizowanej w dniach 22-23 kwietnia ... więcej

ISBN: 1640-6818-712 Artykuły w niniejszym Zeszycie Naukowym przybliżają zagadnienia związane z komunikacją marketingową. ... więcej

1 2 3 4 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier