Lista tytułów z wydawnictwa "TNOiK"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 106 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
PRZYWÓDZTWO W ŚRODOWISKU GLOBALNEGO BIZNESU, ROBERT KARASZEWSKI
OCHRONA ZBIOROWYCH INTERESÓW KONSUMENTÓW W PRAWIE UNII EUROPEJSKIEJ I W WYBRANYCH PORZĄDKACH PRAWNYCH PAŃSTW CZŁONKOWSKICH, JUSTYNA BAZYLIŃSKA

Książka ukazuje fenomen przywództwa głównie z perspektywy biznesu korporacyjnego. Pierwsza część - teoretyczna ... więcej

W monografii poddano wszechstronnej i pogłębionej analizie prawo ochrony zbiorowych interesów konsumentów zarówno Unii Europejskiej ... więcej

W POGONI ZA NOWOCZESNOŚCIĄ. WYBRANE ASPEKTY TWORZENIA I WPROWADZANIA ZMIAN, JERZY BOGDANIENKO
MAŁOLETNI POKRZYWDZONY W POLSKIM PROCESIE KARNYM, ANNA ZOFIA KRAWIEC

Książka powstała w związku z wykładami dla doktorantów i słuchaczy studiów podyplomowych na temat zarządzania ... więcej

Celem tej pracy jest przedstawienie: jakie warunki Kodeks postępowania karnego stwarza małoletniemu pokrzywdzonemu do aktywności procesowej ... więcej

DORADZTWO ODSZKODOWAWCZE W POLSCE POTRZEBA REGULACJI PRAWNEJ, red.nauk.EUGENIUSZ KOWALEWSKI
PRAWO FINANSÓW PUBLICZNYCH MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ, red.JACEK WANTOCH-REKOWSKI

Problematyka doradztwa odszkodowawczego jest obecnie jednym z najczęściej poruszanych tematów z zakresu świadczenia usług prawnych ... więcej

Rozdział I PRAWO BUDŻETOWE PAŃSTWA I SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO 1. Formy organizacyjno-prawne sektora finansów publicznych (Jacek ... więcej

LOGIKA DLA PRAWNIKÓW KOMPENDIUM, MILENA KORYCKA-ZIRK, KAROL DOBRZENIECKI
USTAWA O SŁUŻBIE CELNEJ KOMENTARZ, ANDRZEJ HALICKI

Kompendium stanowi syntetyczne opracowanie zagadnień z zakresu logiki formalnej i materialnej przydatnych w edukacji prawniczej i w codziennej pracy ... więcej

"Książka dr. Andrzeja Halickiego jest pierwszą taką pozycją na naszym rynku wydawniczym. Jest przykładem opracowania napisanego ... więcej

WYZWANIA MARKETINGOWE WOBEC PRZEDSIĘBIORSTW PRZYSZŁOŚCI W POLSCE, red.nauk.EULALIA SKAWIŃSKA
ETYCZNY KONTEKST MARKETINGU PRODUKTÓW SPOŻYWCZNYCH NABYWCY FINALNI O POZIOMIE ETYKI OFERENTÓW ŻYWNOŚCI, AGNIESZKA IZABELA BARUK

Przedmowa JERZY DIETL Dylematy rozwoju marketingu I. UWARUNKOWANIA ORIENTACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW XXI WIEKU EULALIA SKAWIŃSKA Wpływ ... więcej

Warto podkreślić, że w niniejszej książce skupiono się przede wszystkim na omówieniu wyników badań pierwotnych ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier