Lista tytułów z wydawnictwa "ROSTER"

Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 7 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
Marketing terytorialny, Robert Stępowski

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują ... więcej

Video marketing w mediach społecznościowych, Robert Stępowski

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż ... więcej

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?, Robert Stępowski

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów ... więcej

WSZYSTKO CO CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆ O MARKETINGU TERYTORIALNYM Z PRAKTYKI POLSKICH SAMORZĄDÓW  , ROBERT STĘPOWSKI

OD AUTORA Mamy 2014 rok. Wydaje się, że o marketingu miejsc powiedziano i napisano już niemal wszystko. Sam jest autorem lub współautorem książek poświęconych tej tematyce oraz przynajmniej kilkudziesięciu artykułów i komentarzy publikowanych w czasopismach i portalach ogólnoinformacyjnych, poświęconych mediom, marketingowi, turystyce i samorządowi. Mimo to, wciąż otrzymuję od niektórych samorządów takie informacje, jak te opublikowane ... więcej

JAK WYGRAĆ WYBORY SAMORZĄDOWE 2018? PRAKTYCZNY PORADNIK DLA KANDYDATÓW W FORMIE PYTAŃ I ODPOWIEDZI, ROBERT STĘPOWSKI

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. SPIS TREŚCI Wstęp Marka osobista kandydata 1. Czego musisz być świadom przed startem w wyborach? 2. Jedyny cel to wygranie wyborów? 3. Po co kandydatowi marka osobista? 4. Czym jest i kiedy rozpocząć pracę nad budową marki osobistej? 5. Czy logo to marka? 6. Czy wyborcy faktycznie zwracają ... więcej

?i wyjechać w Bieszczady, Sara Taylor

Ta książka to zwierciadło, które w sarkastycznym, nieco przerysowanym i przede wszystkim krzywym odbiciu, przedstawia niekiedy gorzki, ale jednocześnie uniwersalny i odarty z różnorakich dekoracji obraz współczesnych: dwudziesto-, trzydziesto- i czterdziestolatków. Większość pracowników warszawskiego Mordoru, to osoby tylko pozornie szczęśliwe. W rzeczywistości borykają się z wieloma problemami, związanymi choćby z budowaniem głębszych ... więcej

Tamte wakacje, Sara Taylor
eKsiążka
 
 
Tamte wakacje
30,00 zł

Silna, niezależna, zdeterminowana. Po przyjściu do domu zmywa perfekcyjny makijaż, zdejmuje idealnie skrojony kostium i staje się bezbronną, przestraszoną dziewczynką, wcielającą się w stereotypową rolę kury domowej. Powieść – wyzwanie. Pod płaszczykiem lekkiego romansu pokazuje dramatyczną codzienność wielu polskich kobiet. Każdego dnia w Polsce dochodzi do około 200 gwałtów. Na policję zgłaszanych jest tylko ok. 2000 rocznie. ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier