TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

Nasza Księgarnia Ekonomiczna

www.24naukowa.pl

Nasza Księgarnia Naukowa

Lista tytułów z wydawnictwa "ROSTER"

Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 7 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
Marketing terytorialny, Robert Stępowski

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują ... więcej

Video marketing w mediach społecznościowych, Robert Stępowski

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż ... więcej

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?, Robert Stępowski

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów ... więcej

JAK WYGRAĆ WYBORY SAMORZĄDOWE 2018? PRAKTYCZNY PORADNIK DLA KANDYDATÓW W FORMIE PYTAŃ I ODPOWIEDZI, ROBERT STĘPOWSKI

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. SPIS TREŚCI Wstęp Marka osobista kandydata 1. Czego musisz być świadom przed startem w wyborach? 2. Jedyny cel to wygranie wyborów? 3. Po co kandydatowi marka osobista? 4. Czym jest i kiedy rozpocząć pracę nad budową marki osobistej? 5. Czy logo to marka? 6. Czy wyborcy faktycznie zwracają ... więcej

?i wyjechać w Bieszczady, Sara Taylor

Ta książka to zwierciadło, które w sarkastycznym, nieco przerysowanym i przede wszystkim krzywym odbiciu, przedstawia niekiedy gorzki, ale jednocześnie uniwersalny i odarty z różnorakich dekoracji obraz współczesnych: dwudziesto-, trzydziesto- i czterdziestolatków. Większość pracowników warszawskiego Mordoru, to osoby tylko pozornie szczęśliwe. W rzeczywistości borykają się z wieloma problemami, związanymi choćby z budowaniem głębszych ... więcej

Tamte wakacje, Sara Taylor
eKsiążka
 
 
Tamte wakacje
30,00 zł

Silna, niezależna, zdeterminowana. Po przyjściu do domu zmywa perfekcyjny makijaż, zdejmuje idealnie skrojony kostium i staje się bezbronną, przestraszoną dziewczynką, wcielającą się w stereotypową rolę kury domowej. Powieść – wyzwanie. Pod płaszczykiem lekkiego romansu pokazuje dramatyczną codzienność wielu polskich kobiet. Każdego dnia w Polsce dochodzi do około 200 gwałtów. Na policję zgłaszanych jest tylko ok. 2000 rocznie. ... więcej

Babeczki! Olejmy ten system. Kochajmy!, Sara Taylor

Antyporadnik dla współczesnych, polskich kobiet. Wciąż słyszysz jaka powinnaś być. Co powinnaś robić. Jak się odżywiać i jak wyglądać. Jak i z kim mieszkać. Przy tym jednocześnie musisz być czuła i stanowcza, delikatna i asertywna, opiekuńcza i efektywna. Powinnaś robić karierę zawodową i nie zaniedbywać rodziny. Do tego cały czas żyjesz pod presją: kreatywności, motywacji, rozwoju osobistego i konieczności wychodzenia ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier