www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

Nasza Księgarnia Ekonomiczna

www.24naukowa.pl

Nasza Księgarnia Naukowa

Lista tytułów z wydawnictwa "Edu-Libri"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 44 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 > >>
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Słupińska Kamila
Smart logistics, Izabela Dembińska, Blanka Tundys, Marzena Frankowska, Magdalena Malinowska

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących ... więcej

Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów. W części pierwszej zaprezentowano podstawowe definicje oraz ewolucję ... więcej

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia, Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego, Krystyna Brzozowska, Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Magdalena Kogut-Jaworska, Marta Szaja

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. ... więcej

Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki ... więcej

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz
Rozkłady stóp zwrotu z instrumentów polskiego rynku kapitałowego, Krzysztof Piasecki, Edyta Tomasik

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje ... więcej

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że rozkłady stóp zwrotu nie są normalne. A jak jest na polskim rynku kapitałowym? Książka ... więcej

Program lojalnościowy, Urszula Chrąchol-Barczyk
Targi w gospodarce rynkowej, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Krzysztof Piotr Wojdacki

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak ... więcej

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego ... więcej

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników, Marlena Plebańska
Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego, Elżbieta Szaruga

Monografia przedstawia dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie ... więcej

W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej ... więcej

1 2 3 4 5 > >>