TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: UCZELNIE W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ. ZARZĄDZANIE - MARKETING - PUBLIC RELATIONS autor: red.nauk.MICHAŁ KACZMARCZYK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

UCZELNIE W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ. ZARZĄDZANIE - MARKETING - PUBLIC RELATIONS

Wersja papierowa
Wydawnictwo: HUMANITAS
ISBN: 978-83-61991-50-2
Liczba stron: 301
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł 40,40 zł

Niniejsza monografia poświęcona jest problematyce zarządzania szkołą wyższą, zarówno w aspekcie "wewnętrznym", w odniesieniu do ustroju uczelni, jej finansów, procesów dydaktycznych czy badawczych, jak i "zewnętrznym", który dotyczy komunikacji uczelni z otoczeniem i wzmacniania jej roli w tworzeniu demokratycznej przestrzeni publicznej na poziomie lokalnym, regionalnym czy krajowym. Praca składa się z trzech, podzielonych na rozdziały, części. Pierwsza stanowi próbę scharakteryzowania wyzwań, jakie stoją przed współczesnymi uczelniami oraz wskazania i omówienia rozwiązań i narzędzi pomocnych w takim zarządzaniu szkołami wyższymi, które stanowić będzie skuteczną odpowiedź na owe wyzwania. Autorzy części drugiej kreślą model nowoczesnego komunikowania się społecznie odpowiedzialnej uczelni z jej otoczeniem. Omawiają obszary i zasady wykorzystania instrumentarium marketingu i public relations w działalności uczelni, przy czym PR traktują szeroko - jako proces komunikowania się szkoły wyższej z otoczeniem w celu zbudowania opartych na zaufaniu relacji i osiągnięcia odpowiednio wysokiego poziomu kapitału społecznego. Część trzecia monografii poświęcona jest problematyce otoczenia wewnętrznego uczelni i porusza takie problemy, jak rola zasobów niematerialnych w funkcjonowaniu szkoły wyższej czy znaczenie komunikacji w zarządzaniu instytucją akademicką.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

CZĘŚĆ I
ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ WYŻSZĄ - UWARUNKOWANIA, MODELE, INSTRUMENTY

Rozdział 1. Zbigniew Antczak, Scenarios of strategy
in private high schools in Poland

Rozdział 2. Anna Czekirda, Finansowanie szkolnictwa wyższego
w obszarze dydaktyki - dylematy i wyzwania

Rozdział 3. Magdalena Szydełko, Standardy i wskazówki dotyczące
wewnętrznego zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym

Rozdział 4. Agnieszka Piasecka, Uwarunkowania wdrażania
systemu zarządzania jakością w szkole wyższej

Rozdział 5. Magdalena Koczuba-Sobieraj, Paweł Mielcarz,
Adapting cost accounting to the specifics of a university

CZĘŚĆ II
UCZELNIE A ŚRODOWISKO SPOŁECZNE. W STRONĘ NOWOCZESNEGO
MODELU KOMUNIKACJI Z OTOCZENIEM

Rozdział 6. Anna Losa-Jonczyk, Społeczna odpowiedzialność uczelni

Rozdział 7. Anna Sankowska, Zaufanie w szkole wyższej

Rozdział 8. Michał Kaczmarczyk, Rola mediów akademickich
w public relations szkół wyższych. Ujęcie funkcjonalne

Rozdział 9. Marta Tutko, Wpływ organizacji absolwenckich
na kształtowanie wizerunku szkół wyższych

Rozdział 10. Małgorzata Dymyt, Internacjonalizacja strategii
wizerunkowej - nowe wyzwania dla polskich uczelni

Rozdział 11. Jan Fazlagić, USP (Unique selling position) szkoły wyższej

Rozdział 12. Michał Kaczmarczyk, The quality of media relations
of universities in the Silesian voivodship from the perspective
of local and regional media journalists

Rozdział 13. Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Marka uczelni w opinii jej interesariuszy na przykładzie
Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej

CZĘŚĆ III
OTOCZENIE WEWNĘTRZNE UCZELNI - STRUKTURA, ZASOBY, RELACJE

Rozdział 14. Felicjan Bylok, Seweryn Cichoń, Budowa
kapitału intelektualnego i społecznego w szkole wyższej

Rozdział 15. Małgorzata Kluska-Nowicka, W kierunku praktycznego
wykorzystania koncepcji kapitału intelektualnego - wyzwania
dla szkół wyższych w Polsce

Rozdział 16. Tomasz Holecki, Rola komunikacji
w funkcjonowaniu wyższej szkoły medycznej

Rozdział 17. Andrzej Wyciślik, Wybrane przykłady błędów językowych
w pracach naukowych, raportach z badań oraz pracach dyplomowych

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier