TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: JAKOŚĆ PRODUKTÓW I USŁUG - PERSPEKTYWA RYNKU KOMERCYJNEGO I SEKTORA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ   autor: red.MICHAŁ KACZMARCZYK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

JAKOŚĆ PRODUKTÓW I USŁUG - PERSPEKTYWA RYNKU KOMERCYJNEGO I SEKTORA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Wersja papierowa
Wydawnictwo: HUMANITAS
ISBN: 978-83-64788-58-1
Liczba stron: 143
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,90 zł 35,90 zł

Zarządzanie jakością stanowi jedno z˙najważniejszych wyzwań współczesnych
organizacji, które funkcjonują w˙warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w˙tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i˙udoskonalać, jak również poszerzać i˙modernizować swoją ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i˙zewnętrznych. Jedną z˙dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w˙organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i˙biurokratyczne obciążenie. Dziś coraz częściej postrzegane są w˙kategoriach inwestycji - nie tylko przydatnej, ale wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w˙długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i˙wiedzą na temat procesów oraz środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków.
Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się - pomaga nabywać wiedzę
i˙ odpowiednio ją transferować, dostrzegać problemy i˙ wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z˙ otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w˙tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i˙poziom jego satysfakcji w˙relacjach z˙organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i˙publicznych, wszak - jak słusznie zauważa Tomasz Białas - wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i˙wdrażania w˙nich metod i˙technik zarządzania znanych sektorowi biznesu.
Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką
zarządzania jakością w˙organizacjach różnych typów.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Eugeniusz Wojciechowski
Modele zarządzania w˙administracji publicznej

Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk
Rola klimatu organizacyjnego w˙zarządzaniu pracownikami
na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej

Zofia Dolewka
Opłaty lokalne w˙dużych miastach Polski

Marek Wojciechowski
Problem nadmiernej administracji publicznej w˙Polsce

Magdalena Kalisiak-Mędelska
Logistyka informacji publicznej w˙jednostce samorządu terytorialnego

Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Praktyka badań satysfakcji klienta w˙urzędach administracji samorządowej

Sabina Ren, Michał Szerwiński
Zintegrowany System Zarządzania w˙Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w˙Gorzowie Wielkopolskim

Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys
Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych
w˙sektorze mikro-, małych i˙średnich przedsiębiorstw

Michał Kaczmarczyk
Program "Przedsiębiorstwo Przyszłości" jako narzędzie ewaluacji
i˙budowania marki rynkowej firm z˙wykorzystaniem atrybutów jakościowy

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier