TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: JĘZYK W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH autor: red.JERZY PODRACKI, red.EWA WOLAŃSKA
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

JĘZYK W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH

Wersja papierowa
Wydawnictwo: SEMPER
ISBN: 978-83-7507-038-5
Liczba stron: 199
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2008 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
32,50 zł 29,30 zł

Film, radio, telewizja, Internet (czaty, blogi, fora dyskusyjne, komunikatory), telefonia komórkowa (SMS) to przykłady mediów, które odgrywają istotną rolę we współczesnym komunikowaniu się.
Tom o języku w mediach elektronicznych otwiera serię książek przygotowanych pod kierownictwem profesora Jerzego Podrackiego.

SPIS TREŚCI

Przedmowa (Jerzy Podracki)

KRZYSZTOF KASZEWSKI
Pewność i niepewność w wypowiedzi medialnej (na przykładzie głosów słuchaczy
w audycji Za, a nawet przeciw w Programie 3 PR)

MONIKA SKARŻYŃSKA
Reportaż radiowy w Programie 1 Polskiego Radia

JOANNA BUDKIEWICZ
Język Tomasza Lisa jako dziennikarza politycznego

KAROLINA JABŁOŃSKA
W tym szaleństwie jest metoda. Nie tylko językowe wyznaczniki spójności
tekstu audiowizualnego (na podstawie talk-show Duże Dzieci w T VP2)

MAGDALENA TRYSIŃSKA
Funkcje języka potocznego w filmach animowanych wytwórni Walta Disneya
(na przykładzie polskiej wersji kreskówki Timon i Pumba)

GRZEGORZ PTASZEK
"Klient nasz pan" - językowe wykładniki grzeczności i uprzejmości konsultantów
caU center w rozmowie telefonicznej z klientami

EWA WOLAŃSKA
Komunikacja językowa za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej (SMS)

JOANNA JAGODZIŃSKA
Dialogi równoległe w strukturze dyskusji internetowej

EWA ZALEWSKA-GRELOCH
Polszczyzna internautów - poprawna czy... "wygodna"?

NATALIA OGORODNIKOWA
Czasowniki wirtualne

ANNA JEŻ
Praca magisterska - sztuka czy branża?

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności: