TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: DOSKONALENIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ POMIĘDZY JEDNOSTKAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ autor: TOMASZ PAPAJ
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

DOSKONALENIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ POMIĘDZY JEDNOSTKAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Wersja papierowa
Autor: TOMASZ PAPAJ
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
ISBN: 978-83-7875-355-1
Liczba stron: 260
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
47,90 zł 43,10 zł

Rozdział pierwszy publikacji jest swego rodzaju wprowadzeniem w problematykę e-administracji. Rysuje kontekst funkcjonowania e-administracji jako elementu zarządzania publicznego.Wskazuje na trendy rozwoju zarządzania publicznego, podkreślając koncepcję public governance. W rozdziale drugim przedstawiono istotę e-administracji jako nowoczesnego podejścia do zarządzania w administracji publicznej, wpisującego się w public governance. Jest to kontynuacja opisu trendów w zarządzaniu publicznym uszczegóławiająca jeden z nich, czyli e-administrację. Rozdział trzeci jest poświęcony tematyce komunikacji elektronicznej, która w ramach e-administracji przyjmuje różne formuły. Jedną z nich jest komunikacja A2A, która odgrywa szczególną rolę ze względu na liczbę urzędów w Polsce oraz urzędników w nich zatrudnionych. W rozdziale tym komunikacja A2A jest poddana analizie. Wskazuje się w nim zakres doskonalenia komunikacji A2A jako potencjał jej rozwoju, a szczególnie zwraca się uwagę na czynniki sukcesu tej komunikacji A2A. Rozdział czwarty ma charakter metodyczny. Zajmuje się opisem metodyki badań nad doskonaleniem komunikacji elektronicznej pomiędzy jednostkami administracji publicznej. Wyniki badań jako konsekwencja analizy literatury oraz przyjętej metodyki badań znajdują się w rozdziale piątym.

SPIS TREŚCI

Spis skrótów

Wstęp

Rozdział I
ZARZĄDZANIE PUBLICZNE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
1. Zarządzanie publiczne w naukach o zarządzaniu
2. Istota zarządzania publicznego
3. Koncepcja public governance w zarządzaniu publicznym
3.1. Analiza bibliometryczna publikacji na temat public governance
3.2. Analiza jakościowa publikacji na temat public governance
4. Administracja publiczna jako podmiot w zarządzaniu publicznym
4.1. Idea administracji publicznej
4.2. Funkcje i zadania administracji publicznej
4.3. Zmiany w administracji publicznej

Rozdział II
MIEJSCE E-ADMINISTRACJI W PUBLIC GOVERNANCE
1. Rola e-administracji
2. Kierunki rozwoju e-administracji
2.1. E-procesy
2.2. E-usługi publiczne
2.3. E-demokracja
2.4. E-governance
3. Uwarunkowania prawne rozwoju e-administracji
3.1. Uwarunkowania prawne w Unii Europejskiej
3.2. Uwarunkowania prawne w Polsce
4. Poziom rozwoju e-administracji
4.1. Worldwide Governance Indicators - Bank Światowy
4.2. ICT Development Index - Międzynarodowy Związek
Telekomunikacyjny
4.3. E-Government Development Index - Organizacja Narodów
Zjednoczonych
4.4. Digital Agenda Key Indicators - Unia Europejska

Rozdział III
KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA PODSTAWĄ ROZWOJU
E-ADMINISTRACJI
1. Istota komunikacji elektronicznej
2. Komunikacja elektroniczna w administracji publicznej
3. Komunikacja A2A
4. Zakres doskonalenia komunikacji A2A
5. Czynniki sukcesu komunikacji A2A
6. Bliskość komunikacyjna w komunikacji A2A

Rozdział IV
METODYKA BADAŃ NAD DOSKONALENIEM KOMUNIKACJI A2A
1. Założenia do metodyki badań nad doskonaleniem komunikacji A2A
2. Metodyka badań nad czynnikami sukcesu komunikacji A2A
3. Metodyka badań nad czynnikami bliskości komunikacyjnej pomiędzy
jednostkami administracji publicznej
4. Metodyka badań nad pomiarem stosowania komunikacji A2A
5. Metodyka badań nad wpływem czynników sukcesu komunikacji A2A
oraz czynników bliskości komunikacyjnej na poziom stosowania
komunikacji A2A

Rozdział V
WYNIKI BADAŃ W ZAKRESIE DOSKONALENIA
KOMUNIKACJI A2A
1. Identyfikacja czynników sukcesu komunikacji A2A
2. Identyfikacja czynników bliskości komunikacyjnej pomiędzy
jednostkami administracji publicznej
3. Pomiar i ocena stosowania komunikacji A2A
4. Wpływ czynników sukcesu komunikacji A2A oraz czynników bliskości
komunikacyjnej na poziom stosowania komunikacji A2A

Zakończenie
1. Omówienie wyników badań nad doskonaleniem komunikacji A2A
2. Wyniki badań a dyscyplina nauki o zarządzaniu
3. Rekomendacje doskonalenia komunikacji A2A
4. Ograniczenia badań nad doskonaleniem komunikacji A2A
5. Kierunki przyszłych badań nad doskonaleniem komunikacji A2A

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Załączniki

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier