TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: LOGISTYKA PRZEDSIĘBIORSTW DYSTRYBUCYJNYCH autor: PIOTR CYPLIK, DANUTA GŁOWACKA, MAREK FERTSCH
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

LOGISTYKA PRZEDSIĘBIORSTW DYSTRYBUCYJNYCH

Wersja papierowa
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA LOGISTYKI
ISBN: 978-83-925896-1-7
Liczba stron: 151
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2008 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
35,90 zł 32,30 zł

Skrypt ten przeznaczony jest do zajęć z przedmiotu "logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych" wykładanego w Wyższej Szkole Logistyki. Materiał w nim zawarty obejmuje zarówno treść wykładów, jak i ćwiczeń z wyżej wymienionego przedmiotu.
Skrypt opracowano na podstawie literatury przedmiotu i praktycznych doświadczeń jego autorów. W treści przyjęto uproszczony standard dokumentowania cytowań. Jest to zgodne z ogólną zasadą opracowywania skryptów. Wydawnictwa lego rodzaju mają zachęcać Czytelnika do korzystania z literatury, a nie wyręczać go w tym zakresie.

SPIS TREŚCI

Wstęp
Podstawy
1. Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy
2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3. Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne
w kanałach dystrybucji
4. Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenia logistyki
Problemy
5. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego
6. Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu hurtowego
7. Problemy usługodawców logistycznych
8. Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją
własnych produktów
Metody i techniki
9. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji
10. Planowanie zasobów dystrybucji
11. Dystrybucja masowa
12. Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych
13. Zarządzanie zapasami w dystrybucji
14. Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji
15. Lokalizacja centrów przeładunkowych
16. Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji
17. Zadania do samodzielnego rozwiązania
Przykłady
18. Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup
19. Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym
20. Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym
(klasyczny model działania marketu)
2.1. Zadania logistyczne dealera samochodowego
22. Różne warianty działania hurtowni
23. Współpraca producentów i operatorów logistycznych
literatura

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier