TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: OCENA STANU SIECI DROGOWEJ NA POTRZEBY PLANOWANIA KOMFORTU PODRÓŻY autor: MARCIN STANIEK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

OCENA STANU SIECI DROGOWEJ NA POTRZEBY PLANOWANIA KOMFORTU PODRÓŻY

Wersja papierowa
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
ISBN: 978-83-7880-592-2
Liczba stron: 158
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
34,90 zł 31,40 zł

Monografia dotyczy oceny stanu infrastruktury drogowej oraz planowania tras zapewniających wysoki komfort podróżowania. Obejmuje zagadnienia związane z opracowaniem, algorytmizacją i implementacją narzędzi oceny stanu nawierzchni drogowych. Ponadto monografia przedstawia opracowane narzędzie planowania podróży z uwzględnieniem oceny stanu technicznego sieci drogowej.

SPIS TREŚCI

WYKAZ WAŻNIEJSZYCH OZNACZEŃ

1. WPROWADZENIE

2. CEL I ZAKRES PRACY

3. PRZEGLĄD LITERATURY
3.1. Rozwiązania stosowane w diagnostyce nawierzchni drogowych
3.2. Metody przetwarzania obrazów w ocenie stanu nawierzchni drogowych
3.3. Analiza przyspieszeń liniowych w identyfikacji uszkodzeń drogowych

4. METODA STEREOWIZYJNA PRZESTRZENNEGO ODWZOROWANIA NAWIERZCHNI DROGOWYCH
4.1. Pozyskiwanie i przetwarzanie obrazów
4.2. Dopasowanie obszarów stereoobrazów
4.2.1. Typowe miary dopasowania stereoobrazów
4.2.2. Algorytm dopasowania bazujący na funkcji energii
4.3. Przestrzenne odwzorowanie nawierzchni drogowej
4.4. Implementacja opracowanej metody przestrzennego odwzorowania
4.4.1. Konstrukcja i elementy podstawowe stanowiska badawczego
4.4.2. Moduły dodatkowe stanowiska badawczego
4.5. Ocena uzyskanych wyników przestrzennego odwzorowania dróg
4.5.1. Charakterystyka referencyjnego stanowiska pomiarowego
4.5.2. Ocena miar dopasowania stereoobrazów nawierzchni drogowej
4.5.3. Metoda analizy różnic odwzorowania nawierzchni drogowych
4.5.4. Ocena rezultatów odwzorowania dla miary dopasowania CoVar
4.5.5. Ocena rezultatów odwzorowania dla sieci neuronowej SCNN
4.5.6. Analiza działania sytemu przestrzennego odwzorowania nawierzchni drogowych
4.5.7. Ocena działania sytemu odwzorowania z miarą dopasowania CoVar
4.5.8. Ocena działania sytemu odwzorowania z siecią neuronową SCNN
4.6. Wnioski dotyczące przestrzennego odwzorowania stanu nawierzchni

5. SYSTEM CIĄGŁEGO MONITOWANIA STANU NAWIERZCHNI
DROGOWYCH
5.1. Charakterystyka platformy S-mileSys
5.2. Narzędzie do oceny stanu nawierzchni drogowych RCT
5.2.1. Mobilne urządzenie do rejestracji danych
5.2.2. Przetwarzanie i weryfikacja pozyskiwanych danych
5.2.3. Szacowanie wskaźnika oceny stanu nawierzchni drogowych
5.3. Analiza systemu monitorowania stanu nawierzchni drogowych
5.3.1. Weryfikacja poprawności szacowania wskaźników oceny stanu
nawierzchni drogowych
5.3.2. Analiza zgodności szacowanych wskaźników oceny stanu
nawierzchni z oceną zarządcy infrastruktury drogowej
5.3.3. Powtarzalność szacowanych wskaźników oceny stanu nawierzchni
drogowych dla zadanych prędkości realizacji pomiarów
5.3.4. Powtarzalność szacowanych wskaźników oceny stanu nawierzchni
drogowych dla zadanych kategorii pojazdów
5.4. Wnioski dotyczące systemu ciągłego monitorowania i oceny stanu
nawierzchni drogowych

6. WIZUALIZACJA OCENY STANU INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
Z WYKORZYSTNIEM S-MILE VISUALIZER TOOL
6.1. Charakterystyka narzędzia S-mile Visualizer Tool
6.2. Przygotowanie danych do wizualizacji
6.3. Funkcjonalności opracowanego narzędzia wizualizacji
6.4. Standard zapisu wizualizowanych danych w pliku zewnętrznym
6.5. Wnioski dotyczące narzędzia wizualizacji S-mile Visualizer Tool

7. PLANOWANIE KOMFORTU PODRÓŻY NA SIECI DROGOWEJ
Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII ICT
7.1. Komfort podróży na sieci drogowej
7.2. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych
7.3. Charakterystyka narzędzia GT Planner
7.3.1. Algorytm wyznaczania optymalnej trasy podróży
7.3.2. Podejście heurystyczne planowania tras
7.4. Mapa opisu stanu nawierzchni drogowych dla heurystyk odcinkowych
7.5. Poprawa komfortu podróży z wykorzystaniem narzędzia GT Planner
7.5.1. Planowanie trasy podróży z uwzględnieniem stanu nawierzchni drogowych
7.5.2. Analiza poprawy komfortu podróży
7.6. Wnioski dotyczące narzędzia planowania komfortu podróży

8. PODSUMOWANIE

BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
STRESZCZENIE
PODZIĘKOWANIA

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier