TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZELNI W PERCEPCJI JEJ INTERESARIUSZY RAPORT Z BADAŃ autor: MARCIN GERYK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZELNI W PERCEPCJI JEJ INTERESARIUSZY RAPORT Z BADAŃ

Wersja papierowa
Autor: MARCIN GERYK
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ISBN: 978-83-7378-567-0
Liczba stron: 174
Oprawa: Twarda z obwolutą
Wydanie: 2010 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
30,00 zł

Projekt pt. "Społeczna odpowiedzialność uczelni w percepcji interesariuszy" został zrealizowany w latach 2007-2010. Początkowy okres poświęcono na opracowanie jego założeń, prawidłowe sformułowanie celów oraz dobór metod i technik badawczych. Ostatnim etapem była interpretacja uzyskanych danych i przygotowanie publikacji w formie raportu z badań. Kierownikiem projektu był dr Marcin Geryk, a zadanie zostało sfinansowane przez Wyższą Szkołę Zarządzania w Gdańsku.
Celem projektu było zbadanie pozycji i roli społecznej odpowiedzialności w procesie zarządzania uczelnią. Istotą procesu badawczego była charakterystyka społecznej odpowiedzialności w sektorze szkolnictwa wyższego oraz próba oceny wpływu działań z tego zakresu na poprawę efektywności zarządzania w krótko- i długoterminowej perspektywie. Nie mniej istotne było także zbadanie, czy sposób zarządzania uczelniami odpowiada oczekiwaniom interesariuszy oraz na ile uczelnie, zarówno publiczne, jak i niepubliczne, dostrzegają konieczność analizy ich opinii.
Na potrzeby badań przyjęto, że zjawisko społecznej odpowiedzialności odnosi się do zawartych w strategicznych założeniach uczelni zagadnień prospołecznych. Dużo uwagi poświęcono analizie działań podejmowanych w zakresie kształtowania wizerunku, czy właściwie zespołu działań o charakterze marketingowym.
Głównym celem przeprowadzonych badań była próba potwierdzenia tezy o istotnym wpływie społecznej odpowiedzialności na proces zarządzania uczelnią, co powinno pozwolić na zgromadzenie ważnych wskazówek, jakich działań oczekują interesariusze. Teza ta powinna znaleźć zastosowanie w postaci wdrożenia uzyskanych wyników przez instytucje szkolnictwa wyższego. Ważną wskazówką będą wyniki badania uzyskane w poszczególnych grupach interesariuszy uczelni. Kompleksowość tych działań może się przyczynić do poprawy wizerunku szkolnictwa wyższego i wydatnego zwiększenia jego roli w kształtowaniu nowoczesnego społeczeństwa, a także do tworzenia gospodarki opartej na wiedzy.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Wprowadzenie do tematyki badań
Przedmiot i cel badań
Problematyka badawcza
Zastosowane metody i techniki badawcze

Rozdział 1. POJĘCIE I ZAKRES SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZELNI W BADANIACH JAKOŚCIOWYCH
1.1.Zagadnienie społecznej odpowiedzialności uczelni w percepcji zarządzających uczelniami - badanie jakościowe
1.2.Zagadnienie społecznej odpowiedzialności uczelni w ocenie interesariuszy
1.2.1.Rozumienie pojęcia społecznej odpowiedzialności przez badanych
1.2.2.Działania uznawane za społecznie odpowiedzialne
1.2.3.Oczekiwania interesariuszy wobec uczelni
1.2.4.Działalność marketingowa szkół wyższych a ich odpowiedzialność społeczna

Rozdział 2. OPINIE INTERESARIUSZY NA TEMAT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZELNI W BADANIACH ILOŚCIOWYCH
2.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni w percepcji interesariuszy
2.2.Społeczna odpowiedzialność uczelni w opinii mieszkańców Polski
2.3.Społeczna odpowiedzialność uczelni w opinii zarządzających uczelniami publicznymi i niepublicznymi

ROZDZIAŁ 3. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZELNI W OPINII ZARZĄDZAJĄCYCH SZKOŁAMI WYŻSZYMI NA ŚWIECIE. BADANIE ILOŚCIOWE
3.1.Metodologia i charakterystyka badania
3.2.Pojęcie społecznej odpowiedzialności
3.3.Motywacja i ważność działań prospołecznych uczelni

WNIOSKI

Załącznik: SCENARIUSZE BADANIA JAKOŚCIOWEGO
Załącznik: SCENARIUSZ BADAŃ ILOŚCIOWYCH
Załącznik: KWESTIONARIUSZ WYWIADU DO BADANIA ILOŚCIOWEGO, WYKAZ I CHARAKTERYSTYKA UCZELNI BIORĄCYCH UDZIAŁ W BADANIU
Załącznik: KWESTIONARIUSZE WYWIADU DO BADANIA ILOŚCIOWEGO WŚRÓD REPREZENTANTÓW UCZELNI ZE WSZYSTKICH KONTYNENTÓW, WYKAZ I CHARAKTERYSTYKA UCZELNI BIORĄCYCH UDZIAŁ W BADANIU

LITERATURA

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier