TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: KAPITAŁ MARKI MIASTA ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA ŹRÓDŁA I POMIAR autor: MAGDALENA FLOREK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

KAPITAŁ MARKI MIASTA ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA ŹRÓDŁA I POMIAR

Ocena czytelników:
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
| Dodaj opinię
Wersja papierowa
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU
ISBN: 978-83-7417-812-9
Liczba stron: 246
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
37,90 zł 34,10 zł

Niniejsza praca jest efektem kilkunastoletnich zainteresowań autorki dziedziną marketingu terytorialnego i jego rozwoju. Jest następstwem wieloletnich badań, analiz studiów przypadków i prowadzonych konsultacji. Jest także odpowiedzią na postulaty nie tylko badaczy, ale i praktyków samorządowych,którzy oczekują oceny efektów stosowania podejścia marketingowego w jednostkach samorządowych. Szczególnym bowiem wyzwaniem w marketingu miejsc jest pomiar skuteczności podejmowanych strategii i działań marketingowych. W monografii podjęto zatem próbę kompleksowego ujęcia efektów związanych z marketingiem jednostek samorządowych tłumaczonych przez kapitał marki. Dokonano tego na przykładzie miast, dla których zaprezentowano model kapitału marki miasta, pozwalający decydentom na przyjęcie optymalnych kierunków zarządzania marką.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Marka w ujęciu terytorialnym
1.1. Pojęcie i perspektywy marki
1.2. Wizerunek a tożsamość marki
1.3. Branding miejsc - geneza koncepcji, kierunki rozwoju
1.4. Specyfika marki terytorialnej
1.5. Cechy marki miasta

Rozdział 2. Kapitał a wartość marki
2.1. Istota i źródła kapitału marki
2.3. Wymiary kapitału marki zorientowanego na konsumenta - analiza stosowanych modeli

Rozdział 3. Pomiar kapitału marki terytorialnej
3.1. Pojęcie kapitału marki terytorialnej
3.2. Metody pomiaru kapitału marek terytorialnych
3.3. Rankingi marek terytorialnych - wybrane metodyki pomiaru marek narodowych i miejskich

Rozdział 4. Wybrane wymiary kapitału marki terytorialnej i techniki ich pomiaru
4.1. Wizerunek marki terytorialnej
4.2. Postrzegana jakość, wartość dla klienta i satysfakcja
4.3. Lojalność i przywiązanie

Rozdział 5. Model kapitału marki miasta
5.1. Założenia metodyczne modelu
5.2. Wybór zmiennych dla poszczególnych wymiarów kapitału marki miasta
5.3. Struktura modelu kapitału marki miasta
5.3.1. Etap pierwszy - eliminacja najsłabszych wskaźników
5.3.2. Etap drugi - konstrukcja modelu
5.4. Zastosowanie modelu kapitału marki na przykładzie miasta Poznania
i Wrocławia

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności: