TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: WPŁYW KULTURY NA JAKOŚĆ RELACJI W MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORSTW autor: LIDIA DANIK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

WPŁYW KULTURY NA JAKOŚĆ RELACJI W MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORSTW

Wersja papierowa
Autor: LIDIA DANIK
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ISBN: 978-83-8030-200-6
Liczba stron: 400
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2017 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
62,00 zł 55,80 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Należy wyraźnie podkreślić, iż monografia ma znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z budowaniem relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynku B2B. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień oraz dobrym poziomem warsztatu naukowego, na co wskazuje dobrana literatura przedmiotu oraz zastosowana metodyka do rozwiązywania podjętych przez autorkę problemów badawczych.
Z recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka, Uniwersytet Łódzki

Monografia analizuje skomplikowany wpływ kultury na działalność gospodarczą na styku transakcji rynkowych i hierarchii, co jest dużym wyzwaniem ze względu na niedookreśloność, rozmyte granice, ramowy charakter badanych obszarów. (...) Rozważania są wnikliwe, pokazują zdolność Autorki do krytycznej analizy. (...) Praca jest napisana ciekawym językiem (...), w sposób zobiektywizowany i spójny, jasno i konsekwentnie są w niej analizowane kolejne, ważne naukowo wątki.
Z recenzji dr hab. Beaty Stępień, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw - wprowadzenie
1.1. Podstawowe terminy
1.2. Ramy teoretyczne międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
1.3. Przesłanki międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
1.4. Rodzaje międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

2. Kulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
2.1. Koncepcja kultury
2.2. Wybrane badania nad kulturą narodową
2.2.1. Hofstede
2.2.2. Hall
2.2.3. Gesteland
2.2.4. GLOBE
2.3. Kontrowersje wokół badań nad kulturą narodową
2.4. Kultura organizacyjna
2.5. Dystans kulturowy i dystans psychiczny
2.6. Różnice kulturowe a relacje przedsiębiorstw

3. Pozakulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw
3.1. Uwarunkowania zewnętrzne
3.2. Uwarunkowania organizacyjne
3.2.1. Doświadczenie we współpracy międzynarodowej
3.2.2. Zarządzanie współpracą międzynarodową
3.3. Uwarunkowania osobowe
3.4. Specyfika współpracy
3.4.1. Podobieństwo partnerów
3.4.2. Władza
3.5. Bariery współpracy międzynarodowej
3.6. Czynniki sukcesu współpracy międzynarodowej

4. Jakość relacji przedsiębiorstw
4.1. Pojęcie jakości relacji
4.2. Zaufanie
4.3. Zaangażowanie
4.4. Komunikacja
4.5. Konflikty
4.6. Satysfakcja

5. Jakość relacji w międzykulturowej współpracy polskich przedsiębiorstw
- wyniki badań własnych
5.1. Kulturowe uwarunkowania współpracy międzynarodowej polskich,
chińskich i niemieckich przedsiębiorstw
5.2. Hipotezy i pytania badawcze
5.3. Metoda i próba badawcza
5.4. Wymiary jakości relacji
5.5. Kraj pochodzenia i kierunek współpracy a jakość relacji
5.6. Uwarunkowania organizacyjne a jakość relacji
5.7. Postawy respondentów a jakość relacji
5.7.1. Przekonania dotyczące barier w nawiązywaniu współpracy
5.7.2. Postrzegane czynniki sukcesu współpracy
5.7.3. Ogólne przekonania na temat współpracy z partnerami z Chin lub z Niemiec
5.8. Specyfika współpracy a jakość relacji
5.9. Wyniki weryfikacji hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze
5.10. Ograniczenia badania i przyszłe kierunki badawcze

Podsumowanie

Spis tabel

Spis rysunków

Bibliografia

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier