TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: METODY ROZPROSZONE W DYDAKTYCE autor: KRZYSZTOF KRAKOWSKI, ZBIGNIEW LEŚNIEWSKI
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

METODY ROZPROSZONE W DYDAKTYCE

Wersja papierowa
Wydawnictwo: AKADEMIA OBRONY NARODOWEJ
ISBN: 978-83-7523-366-7
Liczba stron: 241
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
43,90 zł 39,50 zł

W dobie powszechnego dostępu do Internetu upowszechnia się też kształcenie sieciowe. Ponadto we współczesnych formach organizacyjnych procesu kształcenia eksponuje się istotną rolę technologii informacyjnych i mediów. Niniejsze podejście ma pewne zalety np. ułatwienie w edukowaniu się, ale też i wybitne wady np. płytkość, powierzchowność i ułuda tej edukacji. Stąd też potrzeba krytycznej charakterystyki koncepcji kształcenia na odległość, edukacji zdalnej, e-edukacji, edukacji online, e-learningu bądź innych określeń tego samego zjawiska. Wyzwanie to podjęto w publikacji Metody rozproszone w dydaktyce.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
Podstawy teoretyczne procesu kształcenia w układzie rozproszonym
1.1. Definiowanie kształcenia w układzie rozproszonym
1.2. Formy i metody kształcenia w układzie rozproszonym
1.3. Strategie kształcenia w układzie rozproszonym
1.4. Wady i zalety kształcenia w układzie rozproszonym
1.5. Konwergencja mediów i technologii w edukacji rozproszonej

Rozdział 2
Systemy informatyczne i aplikacje stosowane w kształceniu
rozproszonym
2.1. Wymagania operacyjne i techniczne zastosowania kształcenia
rozproszonego w siłach zbrojnych
2.2. Wymagania techniczne systemów informatycznych stosowanych
w kształceniu rozproszonym
2.3. Architektura systemów i aplikacji stosowanych w kształceniu
rozproszonym

Rozdział 3
Założenia programowe i zarządzanie kształceniem w układzie
rozproszonym
3.1. Zarządzanie kształceniem rozproszonym
3.1.1. Ogólna metodologia zarządzania projektem szkoleniowym
3.1.2. Zarządzanie kursem rozproszonym
3.2. Przygotowanie portalu informacyjnego
3.3. Konstruowanie programów nauczania na odległość, w tym
określenie celów kształcenia i dobór treści kształcenia
3.4. Przygotowanie materiałów dydaktycznych. Dobór form
i metod dydaktycznych
3.5. Projektowanie multimedialnego przekazu dydaktycznego

Rozdział 4
Wizuahzacja treści kształcenia przy wykorzystaniu platformy
4.1. Konstruowanie struktury pakietu kształcenia multimedialnego
w LMS ILIAS - przykład praktycznego wykorzystania modułu
projektowania
4.2. Wizualizacja treści kształcenia w LMS ILIAS - przykład
praktycznego wykorzystania modułu projektowania

Rozdział 5
Zarys teorii skuteczności działań edukacyjnych w kształceniu
rozproszonym
5.1. Miejsce i rola pojęcia skuteczności w teorii organizacji
i zarządzania
5.2. Analiza i ocena działań edukacyjnych
5.3. Metody i narzędzia oceny realizacji programów szkoleniowych
5.4. Ocena efektywności zastosowania kształcenia rozproszonego

Rozdział 6
Ćwiczenia wspomagane komputerowo (CAX) w rozproszonym
doskonaleniu dowództw
6.1. Rola ćwiczenia wspomaganego komputerowo w strukturze
ćwiczeń dowództw
6.2. Charakterystyka ćwiczenia wspomaganego komputerowo

Zakończenie

Bibliografia

Netografia

Indeks

Spis rysunków

Spis tabel

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier