TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: MECHANIZM KSZTAŁTOWANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO autor: KRZYSZTOF BŁOŃSKI
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

MECHANIZM KSZTAŁTOWANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Wersja papierowa
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
ISBN: 978-83-7972-187-0
Liczba stron: 314
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
64,90 zł

...praca Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego stanowi niebanalne opracowanie z zakresu metody badawczej w trudno rozpoznawalnym obszarze. Oferuje nowe, ciekawe podejście badawcze i w pełni zasługuje na opublikowanie. Jest to opracowanie bardzo starannie przemyślane, konsekwentnie prowadzące czytelnika do przekonania, że proponowane przez Autora rozwiązania mają sens, przynoszą korzyści analityczne i poznawcze. Jest to opracowanie bardzo rzetelnie udokumentowane obszerną literaturą...
Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Rószkiewicz

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział pierwszy
Usługi jednostek samorządu terytorialnego i ich struktura
1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego
1.2. Istota i rodzaje usług świadczonych przez jednostki
samorządu terytorialnego
1.3. Aspekty zarządcze procesu świadczenia usług przez jednostki
samorządu terytorialnego
1.4. Kryteria oceny procesu świadczenia usług jednostek
samorządu terytorialnego

Rozdział drugi
Satysfakcja klienta z usług jednostek samorządu terytorialnego
2.1. Satysfakcja - istota, definicje
2.2. Mechanizm powstawania satysfakcji
2.3. Satysfakcja w teorii nauk społecznych i zarządzania jakością
2.4. Specyfika satysfakcji klienta z usług administracji samorządowej
2.5. Czynniki kształtujące satysfakcję z usług świadczonych
przez administrację samorządową

Rozdział trzeci
Modelowe podejście do pomiaru satysfakcji
3.1. Metodyka pomiaru satysfakcji
3.2. Skale i indeksy wykorzystywane do pomiaru satysfakcji
3.3. Pomiarowe modele satysfakcji
3.4. Proste i złożone modele ilościowe pomiaru satysfakcji
3.5. Modele strukturalne w pomiarze satysfakcji klienta

Rozdział czwarty
Czynniki kształtujące satysfakcję klienta z usług jednostek samorządu
terytorialnego - przegląd badań
4.1. Czynniki zależne od usługodawcy kształtujące satysfakcję klienta
z usług JST - analiza źródeł wtórnych
4.2. Przykłady badań ukazujących znaczenie niezależnych od usługodawcy
czynników kształtujących satysfakcję klienta z usług JST
4.3. Propozycja systematyki czynników kształtujących satysfakcję klienta
z usług jednostek samorządu terytorialnego

Rozdział piąty
Identyfikacja czynników kształtujących satysfakcję klienta z usług
jednostek samorządu terytorialnego na podstawie badań pierwotnych
5.1. Założenia metodologiczne badań własnych
5.2. Satysfakcja z jakości świadczonych usług w opinii klientów
5.3. Satysfakcja pracowników jednostek samorządu terytorialnego
z oferowanych usług jako zależny od usługodawcy czynnik
kształtujący satysfakcję odbiorców usług
5.4. Pozostałe czynniki zależne od usługodawcy kształtujące satysfakcję
klienta z usług jednostek samorządu terytorialnego
5.5. Czynniki niezależne od usługodawcy kształtujące satysfakcję klienta
z usług jednostek samorządu terytorialnego

Rozdział szósty
Modelowe ujęcie mechanizmu kształtowania satysfakcji klienta
z usług jednostek samorządu terytorialnego
6.1. Założenia modelu pomiarowego kształtowania satysfakcji klienta
z usług jednostek samorządu terytorialnego
6.2. Model wpływu czynników zależnych od usługodawców
na satysfakcję klientów
6.3. Rola czynników niezależnych od usługodawcy w kształtowaniu
satysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego
6.4. Prezentacja mechanizmu kształtowania się satysfakcji
z usług jednostek samorządu terytorialnego
6.5. Kierunki dalszych badań skuteczności świadczenia usług
przez jednostki samorządu terytorialnego

Zakończenie

Aneks statystyczny

Załącznik
Ankieta dla klientów
Ankieta dla pracowników

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Summary

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier