TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: STRATEGIA OD PLANU DO SIECI autor: JERZY NIEMCZYK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

STRATEGIA OD PLANU DO SIECI

Wersja papierowa
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
ISBN: 978-83-7695-392-2
Liczba stron: 108
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
37,90 zł 34,10 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

W monografii zaproponowano projekcję rozwoju zarządzania strategicznego w ostatnich 60 latach. Podstawą prezentowanej sekwencji podejść do strategii były analiza osiągnięć naukowo-badawczych powstałych w opisywanym okresie, szczególnie tych mających miejsce w Stanach Zjednoczonych, a także kilkunastoletnie doświadczenia autora związane ze studiowaniem teorii, z obserwowaniem i analizowaniem praktyki strategii. Analizowany w monografii historyczny okres rozwoju zarządzania strategicznego pozwolił autorowi na wyodrębnienie pięciu głównych podejść do formułowania strategii. Wyróżniono je przede wszystkim ze względu na rodzaj dominującej w nich renty ekonomicznej. Autora interesowały więc ujęcia strategii i historyczne (klasyczne), i aktualnie obowiązujące. Dodatkowe pytanie stawiane w pracy dotyczy również związków między naukami o zarządzaniu a ekonomią.

SPIS TREŚCI


Wstęp

1. Podejścia do strategii organizacji
1.1. Preskryptywne klasyfikacje podejść do strategii organizacji
1.2. Renta ekonomiczna jako kryterium klasyfikacji podejść do strategii
1.3. Podejścia do strategii organizacji - podsumowanie

2. Przesłanki i wyróżniki ewolucji podejść do strategii
2.1. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii
w obszarze zarządzania
2.2. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii
w obszarze organizacji
2.3. Przesłanki i wyróżniki zmian w podejściach do strategii
w obszarze otoczenia organizacji
2.4. Przesłanki i wyróżniki ewolucji podejść do strategii - podsumowanie

3. Klasyczne podejścia do strategii
3.1. Planistyczne podejście do strategii
3.1.1. Podstawy planistycznego podejścia do strategii
3.1.2. Ramy planistycznego podejścia do strategii
3.1.3. Planistyczne podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.2. Pozycyjne podejście do strategii
3.2.1. Podstawy pozycyjnego podejścia do strategii
3.2.2. Ramy pozycyjnego podejścia do strategii
3.2.3. Pozycyjne podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.3. Zasobowe podejście do strategii
3.3.1. Podstawy zasobowego podejścia do strategii
3.3.2. Ramy zasobowego podejścia do strategii
3.3.3. Zasobowe podejście do strategii - uwagi krytyczne
3.4. Klasyczne podejścia do strategii - podsumowanie

4. Współczesne podejścia do strategii
4.1. Innowacyjno-przedsiębiorcze podejście do strategii
4.1.1. Podstawy innowacyjno-przedsiębiorczego podejścia do strategii
4.1.2. Ramy innowacyjno-przedsiębiorczego podejścia do strategii
4.1.3. Innowacyjno-przedsiębiorcze podejście do strategii - uwagi krytyczne
4.2. Sieciowe podejście do strategii
4.2.1. Podstawy sieciowego podejścia do strategii
4.2.2. Ramy sieciowego podejścia do strategii
4.2.3. Sieciowe podejście do strategii - uwagi krytyczne
4.3. Współczesne podejścia do strategii - podsumowanie

Zakończenie

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier