TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: PODSTAWY EKSPLOATACJI SYSTEMÓW STEROWANIA RUCHEM KOLEJOWYM wyd.4 autor: JANUSZ DYDUCH, JAROSŁAW MOCZARSKI
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

PODSTAWY EKSPLOATACJI SYSTEMÓW STEROWANIA RUCHEM KOLEJOWYM wyd.4

Wersja papierowa
Wydawnictwo: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-HUMANISTYCZNY W RADOMIU
ISBN: 978-83-7351-465-2
Liczba stron: 187
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
34,90 zł 31,40 zł

W podręczniku omówiono podstawy teorii eksploatacji, opisano procesy starzenia i zużycia elementów urządzeń, niezawodność, trwałość i bezpieczeństwo systemów srk. Przedstawiono problematykę realizacji badań eksploatacyjnych i diagnostycznych oraz zarządzania procesem eksploatacji.

SPIS TREŚCI

1. Wstęp

2. Pojęcie eksploatacji
2.1. Obiekt eksploatacji
2.1.1. Obiekt eksploatacji i jego cechy
2.1.2. Fazy istnienia obiektu eksploatacji
2.1.3. Obiekt w łańcuchu działania
2.2. System eksploatacji
2.2.1. System i jego otoczenie
2.2.2. System eksploatacji jako system działania
2.3. Procesy w systemie eksploatacji
2.3.1. Pojęcie procesu
2.3.2. Procesy realizowane w systemie eksploatacji urządzeń srk
2.3.3. Użytkowanie i obsługiwanie obiektu. Konflikt eksploatacyjny
2.4. Zmiany cech urządzeń i ich elementów
2.4.1. Oddziaływanie otoczenia na obiekty eksploatacji
2.4.2. Starzenie elementów urządzeń
2.4.3. Zużycie elementów urządzeń
2.4.4. Uszkodzenia urządzeń

3. Model procesu eksploatacji systemów sterowania ruchem kolejowym
3.1. Sformułowanie założeń modelu
3.1.1. Określenie nadsystemu
3.1.2. Eksploatacja systemu sterowania ruchem kolejowym
3.1.3. Sformułowanie założeń do modelowania
3.2. Model matematyczny zarządzania eksploatacją
systemów sterowania ruchem kolejowym
3.2.1. Funkcjonalne własności systemów sterowania
ruchem kolejowym
3.2.2. Model procesu sterowania ruchem kolejowym
3.2.3. Proces odnowy systemu sterowania ruchem kolejowym
3.2.4. Sformułowanie kryteriów optymalizacyjnych

4. Niezawodność i trwałość urządzeń
4.1. Pojęcia podstawowe
4.2. Elementy teorii niezawodności
4.2.1. Obiekty proste
4.2.2. Obiekty złożone
4.3. Obiekty mechaniczne i elektryczne
4.4. Niezawodność w życiu urządzenia
4.5. Badanie niezawodności

5. Metoda symulacji zarządzania eksploatacją systemów
sterowania ruchem kolejowym
5.1. Model symulacyjny
5.2. Metoda badań rzeczywistych systemów sterowania ruchem
kolejowym

6. Bezpieczeństwo systemów
6.1. Zagadnienie bezpieczeństwa systemów
6.2. Bezpieczeństwo systemów srk

7. Diagnostyka urządzeń
7.1. Pojęcie diagnostyki
7.2. Diagnostyka w życiu urządzenia
7.3. Stan techniczny obiektu
7.4. Diagnozowanie stanu technicznego urządzenia
7.5. Modelowanie w diagnostyce
7.6. Metody diagnozowania
7.7. System diagnostyczny
7.8. Informacje w systemie diagnostycznym
7.9. Wnioskowanie diagnostyczne
7.10. Efektywność diagnostyki
7.11. Rola człowieka w procesie diagnozowania

8. Zarządzanie eksploatacją
8.1. Pojęcie zarządzania eksploatacją
8.2. Zarządzanie w systemie eksploatacji urządzeń srk
8.3. Systemy informacyjne w zarządzaniu procesem eksploatacji
8.4. Wspomaganie decyzji w eksploatacji systemów sterowania
ruchem kolejowym

9. Badania eksploatacyjne urządzeń ASR na stacjach rozrządowych
9.1. Charakterystyka badań eksploatacyjnych
9.2. Nośniki informacji w badaniach eksploatacyjnych
9.2.1. Karta uszkodzeń
9.2.2. Instrukcja wypełniania karty uszkodzeń
9.2.3. Kodowanie informacji z kart uszkodzeń
9.2.4. Karta eksploatacyjna
9.2.5. Karta identyfikacyjna

Bibliografia

Streszczenie

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier