TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ WPŁYW NA SUKCES W SPRZEDAŻY autor: COLLEEN STANLEY
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ WPŁYW NA SUKCES W SPRZEDAŻY

Wersja papierowa
Wydawnictwo: ICAN INSTITUTE
ISBN: 978-83-63662-44-8
Liczba stron: 170
Oprawa: Twarda z obwolutą
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
119,00 zł

Inteligencja emocjonalna odgrywa kluczową rolę na każdym etapie procesu sprzedażowego. Z tej książki dowiesz się, jak wykorzystać w pełni jej potencjał i zostać asem sprzedaży!
W swej przełomowej książce Colleen Stanley wyjaśnia, jak wczuć się w sytuację potencjalnych klientów, przedstawiać optymalne rozwiązania ich problemów, a przede wszystkim - jak zachowywać asertywność i zimną krew w trudnych momentach.
Większość handlowców wie, co robić, aby osiągać sukcesy w sprzedaży, ale na palcach jednej ręki można policzyć tych, którzy rzeczywiście je osiągają. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego w trudnych sytuacjach handlowcy pomijają najlepsze praktyki - obniżają ceny, zawierają transakcje o zbyt niskiej wartości, poświęcają czas na tworzenie ofert dla niekwalifikujących się klientów? Jak sobie z tym radzić?

Inteligencja emocjonalna i jej wpływ na sukces w sprzedaży to praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się między innymi:
- jak kontrolować emocje, aby lepiej zadawać pytania i uważniej słuchać swoich klientów,
- w jaki sposób empatia prowadzi do lepszych rozmów sprzedażowych i bardziej efektywnych rozwiązań,
- jak inteligencja emocjonalna ułatwia poszukiwania możliwości biznesowych.

SPIS TREŚCI

PRZEDMOWA (Jill Konrath)

WSTĘP

CZĘŚĆ I.
Inteligencja emocjonalna a wyniki sprzedaży: co, jak, dlaczego?

Rozdział 1. Zasypywanie przepaści między wiedzą a praktyką
Większa wiedza, lepsze działania
Wiedza na temat inteligencji emocjonalnej
Inteligencja emocjonalna a wyniki sprzedaży
"Zwiększanie zysków dzięki panowaniu nad emocjami"
Działania zwiększające poziom inteligencji emocjonalnej

Rozdział 2. Sztuka sprzedaży i neuronauka
Nowy sposób wywierania wpływu
Jak mózg pierwotny postrzega sprzedaż
Emocjonalnie inteligentna reakcja
Postaw się w położeniu potencjalnego klienta
Krótkie podsumowanie
Działania doskonalące zdolność wywierania wpływu

CZĘŚĆ II.
Inteligencja emocjonalna a proces sprzedaży

Rozdział 3. Poszukiwanie klientów
Prawdziwa przyczyna problemów z lejkiem sprzedażowym
Czy należysz do handlowców, którzy zadowalają się jedną pianką marshmallow?
Pobieżne relacje
Bądź realistą
Czy jesteś zestresowany?
Neuronauka a poszukiwanie klientów
Działania zwiększające efektywność poszukiwania klientów

Rozdział 4. Poziom sympatii
Jeśli oferty są porównywalne, ludzie kupują od handlowców, których lubią
Czy kupowałbyś od samego siebie?
Liczy się obecny i potencjalny klient
Dobrze poznaj klienta, okaż zrozumienie i zyskaj sympatię
Wykonujesz swoją pracę z obowiązku czy kochasz to, co robisz?
Czy dajesz ludziom radość?
Działania zwiększające poziom sympatii okazywanej tobie przez klientów

Rozdział 5. Oczekiwania
Dostajesz to, czego oczekujesz
Partner czy petent?
Jakie jest twoje nastawienie?
Określanie oczekiwań i zarządzanie nimi w celu pozyskania zagorzałych fanów
Działania usprawniające zarządzanie oczekiwaniami

Rozdział 6. Umiejętność zadawania pytań
Jaka jest historia potencjalnego klienta?
Zanim odpowiesz, wysłuchaj
Formuła trzech pytań
Sprowokuj nabywcę do myślenia
Dowiedz się, co naprawdę leży na sercu klientowi
Ustal, czy klient naprawdę chce wprowadzić zmiany
Przyznanie racji drugiej stronie i dopasowanie się
Działania doskonalące umiejętność zadawania pytań

Rozdział 7. Docieranie do osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji
Jak nawiązywać z nimi kontakty i odbywać spotkania
W jaki sposób ludzie podejmują decyzje
Czy spotykasz się z osobami nieupoważnionymi do podejmowania decyzji?
Czy zadajesz właściwe pytanie?
Działania doskonalące umiejętność dotarcia
do osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji

Rozdział 8. Rozmowa o pieniądzach
Zarabiaj tyle, ile jesteś wart
W jaki sposób rozmawiasz o pieniądzach?
Jak radzić sobie z dobrymi negocjatorami
Czy jesteś gotów odstąpić od negocjacji?
Analiza lejka sprzedażowego
Przekonanie o własnej wartości i pewność siebie
Działania podnoszące zdolność zarabiania tyle, ile jesteś wart

Rozdział 9. Ludzie są ważniejsi niż proces
Kultury sprzedaży oparte na inteligencji emocjonalnej i ich kluczowe cechy
Dokształcasz się czy zostajesz w tyle?
W zespole nie ma miejsca na "ja"
Lepiej jest dawać, niż brać
Działania umożliwiające tworzenie kultury sprzedaży opartej na inteligencji emocjonalnej

Rozdział 10. Obejmij dowodzenie
Inteligencja emocjonalna a przywództwo w sprzedaży
Jak jesteś postrzegany?
Czy twoje słowa i czyny pokrywają się?
Ucz innych, zamiast ich wyręczać
Styl przywództwa w sprzedaży
Najczęściej ignorowany czynnik motywujący
Najlepsze praktyki dotyczące przywództwa w sprzedaży
Działania rozwijające twoją inteligencję emocjonalną na potrzeby przywództwa w sprzedaży

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier