TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI W KREACJI SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA autor: ANNA KWIECIEŃ
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE RELACJAMI W KREACJI SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA

Nowość
Wersja papierowa
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
ISBN: 978-83-7875-424-4
Liczba stron: 240
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,90 zł 35,90 zł

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Omówienie genezy zarządzania relacjami w rozdziale pierwszym pozwala na zakotwiczenie wzorca badania w naukach o zarządzaniu. W rozdziale drugim przedstawiono i usystematyzowano kategorię sukcesu. Omówiono różne sposoby postrzegania sukcesu i wynikające z tego różne typy i jego determinanty. W rozdziale trzecim skoncentrowano uwagę wokół relacji. Rozdział czwarty koncentruje się na kategorii zaufania. W kolejnych punktach zdefiniowano zaufanie, zwracając uwagę na wielość pojęć stosowanych w tym zakresie. Rozdział piąty ma charakter koncepcyjny. Przeprowadzone studia literaturowe i wyprowadzone na ich podstawie wnioski posłużyły jako podstawa do opracowania teoretyczno-opisowego modelu dynamicznego zarządzania relacjami, co stanowiło cel główny niniejszej dysertacji. Treści przedstawione w poprzednich rozdziałach zawierały już rozpoznanie istoty relacji i uwarunkowań występujących na współczesnych rynkach, dlatego w rozdziale piątym podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu dynamicznego zarządzania relacjami. Rozdział szósty prezentuje wyniki przeprowadzonych badań empirycznych dotyczących identyfikacji roli relacji w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa i przejawów zarządzania relacjami.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1
WYŁANIANIE SIĘ TEORII ZARZĄDZANIA RELACJAMI
1.1. Ewolucja metod zarządzania
1.2. Relacje jako nowoczesny paradygmat zarządzania
1.3. Zarządzanie relacjami a teoria chaosu

Rozdział 2
DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE A SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA
2.1. Sukces współczesnych przedsiębiorstw
2.1.1. Interpretacja sukcesu przedsiębiorstwa
2.1.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw
2.2. Uwarunkowania sukcesu współczesnych przedsiębiorstw
2.2.1. Dynamika otoczenia a przedsiębiorstwo
2.2.2. Elastyczność jako cecha współczesnych przedsiębiorstw
2.3. Podejście procesowe i dynamiczne zarządzanie procesami
biznesowymi
2.4. Zarządzanie dynamiczne
2.5. Kultura elastycznej organizacji

Rozdział 3
RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE W OTOCZENIU
3.1. Istota relacji
3.1.1. Relacje a współpraca międzyorganizacyjna
3.1.2. Intencje nawiązywania relacji
3.1.3. Zdolności relacyjne - kluczowe kompetencje
3.1.4. Relacje a wartość przedsiębiorstwa
3.2. Zarządzanie relacjami
3.2.1. Metody zarządzania relacjami
3.2.2. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie zarządzania relacjami
z interesariuszami

Rozdział 4
ZAUFANIE JAKO PODSTAWA TWORZENIA RELACJI
4.1. Istota zaufania
4.1.1. Determinanty zaufania
4.1.2. Znaczenie zaufania
4.2. Płaszczyzny kreowania zaufania
4.2.1. Zaufanie wewnątrz przedsiębiorstwa
4.2.2. Zaufanie pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem
4.2.3. Zaufanie pomiędzy organizacjami w otoczeniu
4.3. Zaufanie w kontekście ryzyka
4.4. Zarządzanie zaufaniem
4.5. Kultura zaufania i jej determinanty

Rozdział 5
KONCEPCJA DYNAMICZNEGO ZARZĄDZANIA RELACJAMI
5.1. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
5.2. Przygotowanie do wdrożenia nowego modelu zarządzania
5.3. Koncepcja modelu dynamicznego zarządzania relacjami

Rozdział 6
DIAGNOZA ZARZĄDZANIA RELACJAMI W GRUPIE BADANYCH
POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
6.1. Metodyka badań empirycznych
6.2. Operacjonalizacja pojęć
6.3. Opracowanie narzędzia badawczego
6.4. Charakterystyka próby badawczej
6.5. Diagnoza stanu zarządzania relacjami w badanej grupie
przedsiębiorstw - wyniki badań
6.6. Podsumowanie wyników badań

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Spis wykresów

Załącznik

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier