TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU HOLISTYCZNEGO - PERSPEKTYWA ODBIORCÓW autor: AGNIESZKA IZABELA BARUK
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 11,00 zł
  • 15,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU HOLISTYCZNEGO - PERSPEKTYWA ODBIORCÓW

Wersja papierowa
Wydawnictwo: TNOiK
ISBN: 978-83-7285-762-0
Liczba stron: 245
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
47,90 zł 43,10 zł

Z recenzji wydawniczej
[...] Na podkreślenie zasługuje fakt, że Autorka zaproponowała własną autorską kompozycję kluczowych elementów (filarów) tego podejścia, określając ją symbolicznie jako 4E i zaliczając do niej: empatię, etykę, elastyczność i entuzjazm. Zwróciła zatem uwagę na konieczność skupienia się na niematerialnych aspektach działań marketingowych, gdyż umożliwiają one skuteczne osiąganie przez współczesnych uczestników rynku celów rozwojowych, stanowiąc punkt wyjścia do generowania konkurencyjnych wartości materialnych i niematerialnych. [...]
Autorka szczególną uwagę zwróciła na istotne znaczenie wizerunku pracodawcy w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa występującego w innych rolach rynkowych oraz w kształtowaniu jego ogólnego wizerunku, pokazując zachodzące między nimi wielorakie zależności. Interesujące poznawczo jest ujęcie tego problemu jednocześnie z dwóch perspektyw, to jest z perspektywy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Niestety, znaczenie wizerunku pracodawcy jest nadal niedoceniane przez wielu praktyków. [...]
dr hab. Jacek Otto

SPIS TREŚCI

WSTĘP

Rozdział 1
ISTOTA MARKETINGU HOLISTYCZNEGO I JEGO ZAKRES
1.1. Współczesne orientacje marketingowe
1.2. Specyfika marketingu holistycznego

Rozdział 2
POZIOM ETYKI PRODUCENTÓW JAKO DETERMINANTA RELACJI Z NABYWCAMI
FINALNYMI W ICH OPINIACH
2.1. Przyczyny nieetycznego postępowania producentów
2.2. Zmiany postaw respondentów w stosunku do nieetycznych działań producentów

Rozdział 3
POZIOM ETYKI DETALISTÓW JAKO DETERMINANTA RELACJI Z NABYWCAMI
FINALNYMI W ICH OPINIACH
3.1. Zakres przedmiotowy nieetycznych działań detalistów
3.2. Postawy nabywców finalnych wobec nieetycznych działań detalistów
3.3. Poziom obsługi, a lojalność nabywców finalnych wobec detalistów

Rozdział 4
AUTOOCENA ROLI MARKETINGOWEJ PRZYPISYWANEJ NABYWCOM FINALNYM
PRZEZ OFERENTÓW W KONTEKŚCIE RELACYJNYM
4.1. Determinanty roli odgrywanej przez nabywców finalnych
4.2. Prosument jako jedna z ról marketingowych spełnianych przez nabywcę
finalnego
4.3. Rola marketingowa przypisywana przez oferentów nabywcom finalnym
w ich opiniach
4.4. Relacje łączące nabywców finalnych z oferentami

Rozdział 5
RYNKOWE ZACHOWANIA NABYWCÓW FINALNYCH JAKO KONSEKWENCJA
ICH DOŚWIADCZEŃ WYNIKAJĄCYCH Z RELACJI Z OFERENTAMI
5.1. Specyfika i zakres zachowań rynkowych współczesnych nabywców finalnych
5.2. Poznanie nabywców finalnych i ich oczekiwań jako podstawa
zarządzania ich doświadczeniami
5.3. Marketingowe zarządzanie doświadczeniami nabywców finalnych jako
sposób na obsadzenie ich w roli partnerów rynkowych

Rozdział 6
WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU PERSONALNEGO JAKO ELEMENTU
MARKETINGU HOLISTYCZNEGO
6.1. Wizerunek pracodawcy jako kluczowy atrybut marketingowy przedsiębiorstwa
6.2. Istota i zakres marketingu personalnego

Rozdział 7
AKTUALNI PRACOWNICY JAKO ADRESACI DZIAŁAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU
PERSONALNEGO
7.1. Ogólna analiza poziomu zadowolenia odczuwanego przez aktualnych
pracowników
7.2. Szczegółowa analiza odczuć aktualnych pracowników związanych
z relacyjnym kontekstem pracy
7.3. Zachowania aktualnych pracowników jako efekt ich doświadczeń
w roli nabywców produktów personalnych
7.4. Rola bezpośredniego przełożonego w kształtowaniu relacji z
podwładnymi w ich opiniach
7.5. Rola współpracownika w kształtowaniu poziomych relacji interpersonalnych
7.6. Relacyjne determinanty poziomu zadowolenia aktualnych pracowników
z pracy i ich hierarchia

Rozdział 8
POTENCJALNI PRACOWNICY JAKO ADRESACI DZIAŁAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU
PERSONALNEGO
8.1. Potencjalni pracownicy i ich różnorodne segmenty
8.2. Poziom wiedzy potencjalnych pracowników na temat założeń marketingu personalnego
8.3. Kształtowanie zewnętrznego wizerunku firmy jako pracodawcy z perspektywy potencjalnych pracowników

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABEL

SPIS RYSUNKÓW

ANEKS

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier