TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ROLA TEATRU IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA LEGNICA autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ROLA TEATRU IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA LEGNICA

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN: 978-83-64927-57-7
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
eKsiążka pdf 2015 r. 3,50 zł
 
 

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego, organizacji pozarządowych i wreszcie mądrego, odpowiedzialnego biznesu. Poprzez współpracę z instytucjami kultury, podmioty komercyjne realizują własne cele związane z kreowaniem wizerunku, promowaniem marek produktów i usług, działalnością w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, ale jednocześnie stają się hojnymi sponsorami wielu wartościowych
wydarzeń i przedsięwzięć, zaspokajają społeczne potrzeby wyższego rzędu, a zarazem uprawiają marketing terytorialny. Wykorzystywanie
komponentu kulturowego w innych sektorach generuje warunki sprzyjające przekształcaniu innowacyjnych idei w produkty i usługi. Przedstawiciele biznesu wiedzą, że od ludzi kultury można się uczyć kreatywności i twórczego myślenia, zaś otwarci na nowe doświadczenia ludzie kultury czują potrzebę zdobywania umiejętności i kompetencji menedżerskich, zgłębiania sztuki organizacji, zarządzania czy marketingu. Te uwarunkowania otwierają nowe, niezwykle interesujące pole do badań naukowych o charakterze
poznawczym i aplikacyjnym. Współczesna kultura staje się bowiem sferą wzajemnego przenikania się emocji i wartości biznesowych, a zarządzanie
instytucjami kultury we współczesnym świecie wymaga zarówno wyczucia preferencji i oczekiwań odbiorców dóbr i usług kultury, jak też znajomości reguł, jakimi rządzi się gospodarka rynkowa.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier