TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
Ponieważ pozycja posiada kilka form dystrybucji, proszę wybrać jedną z poniższych:
ksiazka tytuł: Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce autor: Julita Dąbrowska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-45-6
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
46,00 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.


Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.


Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia "great place to work". Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć.

Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland

Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej.

Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa EKONOMICZNA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier